BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

wooooowwwww!!!!

Monday, April 30, 2012

I'm not ready yet

Hye, kawan2...


Dup dap, dup dap...tu lah y aku rasakan sekarang nie....gemuruh....2hb aku da mula kerjaa...takut lah pulakkk...besa da aku sekarang...kejap je masa tu berlalu....rasa macam xpercaya kan...da nak masuk alam kerjaya....haishh...tapi aku nie xmatang2 lagi....cm bebudak pon ada...huhuhu...First time nak cari rezeki sendiri nie, da tiba masa aku independent....kn sume...? Tapikan, aku rasa xbersedia je lagi nak kerja nie...seyes takut...tido pon rasa xbole....huhu...gemuruhnyeeee....mesti korunk nak tahu kan aku kerja kt mana..?? kalau aku pon nak tao jugak...huhu...k la, aku dapat kerja dekat syarikat lawyer dan aku kerja sebagai pembantu akaun...buat masa sekarnag nie, gaji dekat situ xmahal...tapi boleh la...aku pun dok umah jee...the most important, aku nk cari working experience...
K lah, korunk doakn aku berjaya yee..xkisah dalam bidang ape pon, n kerja apu pon...asalkan rezeki halal...:)

0 comments: