BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

wooooowwwww!!!!

Tuesday, February 5, 2013

Puji Memuji...:)


Assalammualaikum....

De amor, 
Wahh...lmenya aku xpost kt blog nie..biasa lah baru ingat password nie....Aku nie suka sangat main tukar2 password...kan da sampai xtahu y mana satu....Kisah aku macam biasa lah..xde yang berubah....



Nie aku menulis kat office...haaa, haaa, curi tulang ehh lisa..? ishh, bukan lah....pagi tadi aku da macam robot aje...now, free sikit....tu yang ada masa nie...bosan lah k.na xde...slalu ad juga teman chating2...nie

aku dok diam kt ofiss...kt meja da licin file, kerja semua dah beres...aku pula jenis xsuka nak tangguh...nanti jadi serabut mata tengok bersepah....kemas pon dah nie..bersih dan licin aje...wow. cantiknyaa.....

Actually, aku rasa best sangat kerja....because of officemates aku sangat friendly, understanding, happy go lucky and so on...Kadang-kadang aje aku rasa tekanan, nak pulak kes yang urgent...biasa lah kan..mana ada kerja yang xde tekanan...boss pun ad tekanan jugak, nak pulak aku staff biasa....

Nie kisah my bigboss, boss aku pon oke jugak..senag cakap easy going person...mudah nak bawa berbincang..then cuty pun mudah nak approved...to my boss, thanks for everything...you are the best boss i ever had...wow, wow....kalau dia bace entri aku nie agak2, terharu x....hikhikhik....


I love u all damn muchh...( staff2 Rosni, Francis Tan & ho)...

Kiss & hugs....muahhhh

0 comments: