BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

wooooowwwww!!!!

Wednesday, February 6, 2013

Terasa nak kahwin juga

 Kahwin...? hee...aku bila nak kahwin agaknya...4,5,6 tahun lagi ataupun xlama lagi...aku sendiri pon xpasti...siapa yang xnak kahwin & ada own family kan....semua orang nak...siapalah jodoh aku nanti ye...
kadang2 ada jugak aku terfikir..siapa yang akn jadi hubby aku nanti....hehe...gatal jugak aku nie...

Nak cerita pasal kawan2 aku, ramai yang dah kahwin...bulan February nie aja 3 orang kawan aku yang kahwin...congrats yunk...seronok korunk yee...kawan2 yang lain dah dapat baby pon....ramai dah anak buah aku nie....bila tengok kawan2 yang dah ada anak...time tu memang rasa nak kahwin...bahgia aje dorunk...nak2 pula aku memang suka budak2...i love kids...:)

Kalau lah aku dah kahwin nanti, memang aku nak cepat2 timang cahaya mata itu pun kalau di izinkan ALLAH....amboii, lisa berangan ko yee...gatal sungguh....huhu...x apa lah sekali sekala....ye dop..? bukan gatal namanya....planning in future.....hakhak....

To my ex, Khairul Nizam binti termizi & wifey....congrats to both of u....Selamat pengantin baru yee....alhamdulilah, awk dah jupa jodoh awak..am happy for you...cepat2 dpat baby ye..mesti comel nanti...you are my first love, walaupun kita dah lama break up...tapi kenangan kita sy tetap ingat....awak masa silam saya, dan saya akan cari masa depan saya....saya tahu cinta pertama xsemestinya akan kita memiliki....tapi saya pasti cinta yang akan hadir dalam hidup saya nanti membuatkan saya lebih bahagia...saya dah maafkan salah silap awak dulu, walalupun tiap saat awak memberikan saya duka..

Kalau tidak kerana awak pasti saya xakan merasai perasaan yang pelbagai nie...thanks tau...huhu....
Hope tiada dendam dah anatara kita..

heee...penat dah tlis panjang2 niee....k lah...muahh...
boss dah masuk niee..kantoi t...hakhak...<3

0 comments: